tajnistvo@freestyle.si
Facebook Instagram

Brezplačna poštnina ob nakupu nad 40 €

Brezplačna poštnina ob nakupu nad 40 €

ČEVLJI Za Snowboard RIDE Orion
Koda: 9914
Cena
229,95
Zaloga izdelka
  • 44
    Trgovina Ljubljana
    23025132
    Trgovina Maribor
Podrobnejši opis
Opis izdelka je v pripravi. Prosimo za razumevanje. Za več informacij lahko pokličete v eno izmed naših trgovin.
Hvala!
Podrobnejši opis
Opis izdelka je v pripravi. Prosimo za razumevanje. Za več informacij lahko pokličete v eno izmed naših trgovin.
Hvala!

Pri garanciji artiklov se v Freestyle d.o.o. se zavezujemo k zagotavljanju garancije za vse artikle, ki jih ponujamo v našem podjetju. Ne glede na to, ali je garancija priložena ob nakupu ali ne, vam zagotavljamo, da bomo prevzeli odgovornost za izdelke, ki imajo napake v materialu ali izdelavi.

Garancija za naše artikle velja 1 leto od datuma nakupa. V tem času bomo prevzeli popolno odgovornost za napake, ki se pojavijo pri izdelku. Naša prednostna naloga je zagotoviti zadovoljstvo naših strank in skrbeti za njihove potrebe.

V primeru, da se v garancijskem roku pojavi napaka, bomo našim strankam zagotovili odziv v roku 8 dni od prijave garancije. Naša strokovna ekipa bo temeljito pregledala izdelek, da ugotovi naravo napake in zagotovi ustrezno rešitev.

 

Menjava artikla

V skladu z našimi garancijskimi pogoji, bomo v primeru napake v materialu ali izdelavi v garancijskem roku stranki v roku 45 dni od prijave napake popravili ali zamenjali artikel z drugim, ki bo enake ali boljše kakovosti od prvotno kupljenega. Pri tem si bomo prizadevali, da strankam zagotovimo čim manj nevšečnosti in čim hitrejšo rešitev.

Žal ne moremo zagotoviti, da bo zamenjan artikel popolnoma enak originalnemu glede barve, oblike, teže in/ali dizajna. Vsak izdelek je unikaten, zato se lahko pojavi manjše odstopanje od prvotnega izdelka. Kljub temu si bomo prizadevali najti primeren artikel, ki bo zadovoljil potrebe in pričakovanja stranke.

V primeru, da garancijskega problema ni mogoče rešiti z zamenjavo s primerljivim artiklom, bomo stranki vrnili kupnino. Vseskozi si prizadevamo, da se naši kupci vedno počutijo zaščitene in zadovoljne.

 

Doživljenjska garancija artiklov

Vsi okvirji koles Giant in Liv imajo doživljenjsko garancijo. To pomeni, da vam zagotavljamo, da so okvirji kakovostni in vzdržljivi skozi celotno življenjsko dobo kolesa. Na dele kolesa, na zadnje in sprednje vilice ter gibajoče dele velja garancija 1 leto. Garancija na vse električne komponente je 2 leti.

 

Uveljavljanje stvarne ali pravne napake

  1. Osnova in obseg odgovornosti Prodajalca v primeru, da ima prodani Izdelek stvarno ali pravno napako, sta določena v določbah Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.
  2. Za Izdelke v Spletni trgovini, lahko jamči proizvajalec ali distributer. Podrobni pogoji garancije in njeno trajanje so določeni v garancijskem listu, ki ga izda garant in je priložen k posameznemu Izdelku.
  3. Prodajalec je dolžan Kupcu zagotoviti Izdelek brez napak.
  4. Stranka lahko vloži reklamacijo, npr. pisno na naslov: Freestyle d.o.o., Pohorska ulica 7, 2000 MariborV primeru, da se reklamacija nanaša na Izdelek, je običajno priporočljivo, da ga skupaj z reklamacijo dostavite Prodajalcu, da lahko Prodajalec preuči Izdelek.
  5. Stranka lahko namesto odprave (popravila) napake, zahteva zamenjavo Izdelka, če način odprave napake na Izdelku, z namenom, da bi bil Izdelek skladen s Prodajno pogodbo, ni mogoč ali če bi bili v tem primeru stroški odprave napake višji. Pri ocenjevanju višine stroškov odprave napak se upošteva vrednost Izdelka brez napak, vrsta in pomen ugotovljene napake ter neprijetnosti, ki bi jim bila Stranka sicer izpostavljena.
  6. Prodajalec lahko zavrne Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti Izdelka, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.
  7. Stranka lahko zahteva sorazmerno znižanje Cene ali odstopi od Prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:a. Prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma je zavrnil Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s prejšnjo točko teh splošnih pogojev.
  1. Če prodani Izdelek za katerega je Stranka prejela garancijski list oz. bi ga morala prejeti ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, lahko Stranka od garanta ali pri njegovemu pooblaščenemu serviserju. Garant je običajno proizvajalec izdelka, v primeru uvoženih izdelkov pa za proizvajalca šteje tudi uvoznik in distributer izdelka. Prodajalec izdelka je garant le, če izda garancijski list. Za izdelke kupljene pred 26. 1. 2023 lahko Stranka uveljavlja pravice iz naslova garancije tako pri proizvajalcu kot pri Prodajalcu Izdelka, za katerega je bil izdan garancijski list.
  2. Priporočljivo je, da stranka v opisu reklamacije navede: (1) podatke in okoliščine v zvezi s predmetom reklamacije, zlasti vrsto in datum nastanka napake; (2) zahtevek in način za odpravo napake na Izdelku, da bo skladen s Prodajno pogodbo ali zahtevek za znižanje kupnine; in (3) kontaktne podatke osebe, ki vlaga Reklamacijo – to bo olajšalo in pospešilo obravnavo reklamacije s strani Prodajalca. Navedene zahteve so le priporočila in ne vplivajo na učinkovitost vloženih Reklamacij.
  3. Prodajalec bo na reklamacijo stranke odgovoril takoj, najpozneje v 8 dneh od datuma prejema Reklamacije. Če je Stanka zahtevala zamenjavo Izdelka ali odpravo napake ali je predložila zahtevke za znižanje Cene, v katerem navaja znesek, za koliko naj bi se Cena znižala, in se Prodajalec na to zahtevo ni odzval v 8 dneh od prejema, se šteje, da je bila zahteva obravnavana kot upravičena.
  4. V primeru uveljavljanja stvarne napake na Izdelku, mora Stranka v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov Prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Izdelek Stranka na strošek Prodajalca dostavi na naslov: Giant Ljubljana, Samova ulica 14, 1000 Ljubljana. Če bi bila zaradi vrste napake, vrste izdelka ali načina njegove namestitve s strani Stranke to nemogoče ali pretirano oteženo, lahko Prodajalec prosi Stranko, da bi po predhodnem dogovoru omogočila Prodajalcu ogled izdelka na mestu, kjer se izdelek nahaja.
  • Neskladnost obstaja, čeprav je Prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost.
  • Narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje Cene ali odstop od prodajnepogodbe.
  • Prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno,da Prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti Izdelka v razumnemroku ali brez znatnih nevšečnosti za Stranko.
  • Ne glede na prejšnjo točko teh splošnih pogojev lahko Stranka odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo Cene, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave Izdelka.

14. Prodajalec je odgovoren, če se roku v dveh let od datuma izročitve oziroma dostave Izdelka Stranki odkrije stvarna napaka. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v enem letu od izročitve oziroma dostave Izdelka, razen če Prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo Izdelka ali naravo neskladnosti.

Preberite več

Priporočamo

Zadnje ogledano