Ni na zalogi
Novo
KOLO GIANT LIV Devote Advanced 2 S Kelp Forest 2024

KOLO GIANT LIV Devote Advanced 2 S Kelp Forest 2024

Koda: 11240082

Deli z ostalimi

THE DEVOTE ADVANCED IS YOUR GO-TO FOR GOING FAST, WHEREVER THE GRAVEL MUSE MAY CALL YOU. BALANCING SPEED AND RUGGEDNESS, THIS VERSATILE BIKE IS READY FOR RACE DAY, REST DAY, AND MULTI-DAY ADVENTURES.
GLAVNE ZNAČILNOSTI
Ultralight Agility
An ultralight Advanced-grade composite frame and fork make for snappy acceleration, while internal cable routing streamlines your cockpit and makes room for your must-have accessories. And the redesigned geometry puts you in a more aggressive position, increases traction and stability, and allows more control at speed and on descents.
Superior Compliance and Control
The Contact XR D-Fuse handlebar features a 5-degree back sweep and flare drop for comfortable and ergonomic grip. Select models also feature the Contact D-Fuse seatpost and one is equipped with a dropper post. Or swap out for your preferred set-up. These proprietary D-Fuse components absorb bumps and reduce vibrations, ensuring less fatigue and more fun on those epic rides.
Unmatched Versatility
Adapt to the route with the flip chip – dropout, which lets you adjust your wheelbase length and rear-wheel tire clearance. Go shorter for responsive handling and quick acceleration. Go longer for added stability plus clearance for larger tires and extra traction. Plus, the integrated down tube storage lets you stash a multi-tool or extra fuel, so nothing’s slowing you down.
VelikostiXS, S, M, L
BarveKelp Forest
OkvirAdvanced-grade composite, 12x142mm thru-axle, flat mount disc, flip chip – dropout, integrated down tube storage, integrated cable routing
ViliceAdvanced-grade composite, full-composite OverDrive steerer, stainless steel bearings, 12mm thru-axle, flat mount disc
AmortizerN/A
KrmiloGiant Contact XR D-Fuse, 31.8mm, 5-degree back sweep, flare drop, alloy XS: 400mm, S: 400mm, M: 420mm, L: 420mm
GripsLiv All Condition
Opora krmilaGiant Contact AeroLight, -10 degree, alloy XS: 50mm, S: 60mm, M: 70mm, L: 80mm
Opora sedežaGiant Contact D-Fuse, composite, 14mm offset
SedežLiv Approach
PedalaN/A
Prestavne ročiceShimano GRX RX-610, 2x12
Prednji menjalnikShimano GRX RX-820
Zadnji menjalnikShimano GRX RX-820
ZavoreShimano GRX BR-RX410 hydraulic, Giant MPH rotors [F]160mm, [R]160mm
Zavorne ročiceShimano GRX RX-610 hydraulic
VerižnikShimano 105, 12-speed, 11x36
VerigaKMC X12L-1
Gonilke z verižnikiFSA Omega Modular AGX+, 32/48 XS: 165mm, S: 170mm, M: 172.5mm, L: 172.5mm
Bottom BracketFSA, press fit
ObročiGiant P-X2 Disc wheelset, alloy
PestaGiant alloy, 12mm thru-axle
NapereSapim
PlaščiMaxxis Rambler, 700x40c, tubeless
Dodatki53mm max tire size in long flip chip position, 45mm max tire size in short flip chip position, tubeless prepared, ISC clamp, integrated down tube storage bag
TežaKoliko tehta to kolo? To je pogosto vprašanje. A v resnici v kolesarstvu ni standardov za uradne teže koles, zato je veliko zavajajočih podatkov. Do razlik prihaja zaradi velikosti, materialov okvirja, končne obdelave in opreme. Pri vse lažjih kolesih so te razlike kritične. Pri Giantu verjamemo, da je edini pravi podatek o teži tisti, do katerega boste prišli sami pri vašem prodajalcu.
Vse navedene specifikacije se lahko spremenijo brez obvestila.

Vsi artikli v našem podjetju imajo garancijo, ne glede na to ali je garancija priložena ali ne. Garancija velja 1 leto od nakupa in velja za artikle z napako v materialu ali izdelavi. Freestyle d.o.o. bo v primeru prijave garancije stranki odgovoril v roku 8 dni. V primeru napake v materialu ali izdelavi bo Freestyle v garancijskem roku stranki v roku 30 dni (45 dni v skrajnem primeru s tehtnim razlogom) od prijave artikel popravil ali zamenjal z drugim, ki bo enak ali boljši od kupljenega. Freestyle ne garantira, da bo zamenjan artikel enake barve, oblike, teže in/ali designa. V kolikor Freestyle upošteva garancijo in je ne more rešiti z zamenjavo z drugim primernim artiklom, lahko kupcu vrne kupnino. Garancija na okvirje koles je doživljenska, na dele kolesa, na zadnje in sprednje vilice ter gibajoče dele 1 leto oz. 2 leti na električne komponente.

 

REKLAMACIJA IZDELKA – UVELJAVLJANJE STVARNE ALI PRAVNE NAPAKE

  1. Osnova in obseg odgovornosti Prodajalca v primeru, da ima prodani Izdelek stvarno ali pravno napako, sta določena v določbah Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

  2. Za Izdelke v Spletni trgovini, lahko jamči proizvajalec ali distributer. Podrobni pogoji garancije in njeno trajanje so določeni v garancijskem listu, ki ga izda garant in je priložen k posameznemu Izdelku.

  3. Prodajalec je dolžan Kupcu zagotoviti Izdelek brez napak.

  4. Stranka lahko vloži reklamacijo, npr. pisno na naslov: Freestyle d.o.o., Pohorska ulica 7, 2000 Maribor

    V primeru, da se reklamacija nanaša na Izdelek, je običajno priporočljivo, da ga skupaj z reklamacijo dostavite Prodajalcu, da lahko Prodajalec preuči Izdelek. 

  5. Če ima prodani Izdelek stvarno napako, lahko Stranka od Prodajalca v vrstnem redu zahteva, da:

    1. brezplačno vzpostavi skladnosti Izdelka (popravilo Izdelka ali zamenjava),

    2. vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačane

      Cene Izdelka.

    Znižana Cena mora ostati v sorazmerju s Ceno, ki izhaja iz Prodajne pogodbe, v kateri vrednost izdelka z napako ostane v sorazmerju do vrednosti izdelka brez napake. Stranka ne more odstopiti od Prodajne pogodbe, če napaka Izdelka ni bistvena oz. neznatna (pomembna);
    Prodajalec je dolžan Izdelek z napako zamenjati ali odpraviti napako v roku 30 dni brez nepotrebnih nevšečnosti za Stranko.

  6. Stranka lahko namesto odprave (popravila) napake, zahteva zamenjavo Izdelka, če način odprave napake na Izdelku, z namenom, da bi bil Izdelek skladen s Prodajno pogodbo, ni mogoč ali če bi bili v tem primeru stroški odprave napake višji. Pri ocenjevanju višine stroškov odprave napak se upošteva vrednost Izdelka brez napak, vrsta in pomen ugotovljene napake ter neprijetnosti, ki bi jim bila Stranka sicer izpostavljena.

  7. Prodajalec lahko zavrne Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti Izdelka, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.

  8. Stranka lahko zahteva sorazmerno znižanje Cene ali odstopi od Prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

    a. Prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma je zavrnil Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s prejšnjo točko teh splošnih pogojev.

  1. Če prodani Izdelek za katerega je Stranka prejela garancijski list oz. bi ga morala prejeti ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, lahko Stranka od garanta ali pri njegovemu pooblaščenemu serviserju. Garant je običajno proizvajalec izdelka, v primeru uvoženih izdelkov pa za proizvajalca šteje tudi uvoznik in distributer izdelka. Prodajalec izdelka je garant le, če izda garancijski list. Za izdelke kupljene pred 26. 1. 2023 lahko Stranka uveljavlja pravice iz naslova garancije tako pri proizvajalcu kot pri Prodajalcu Izdelka, za katerega je bil izdan garancijski list.

  2. Priporočljivo je, da stranka v opisu reklamacije navede: (1) podatke in okoliščine v zvezi s predmetom reklamacije, zlasti vrsto in datum nastanka napake; (2) zahtevek in način za odpravo napake na Izdelku, da bo skladen s Prodajno pogodbo ali zahtevek za znižanje kupnine; in (3) kontaktne podatke osebe, ki vlaga Reklamacijo - to bo olajšalo in pospešilo obravnavo reklamacije s strani Prodajalca. Navedene zahteve so le priporočila in ne vplivajo na učinkovitost vloženih Reklamacij.

  3. Prodajalec bo na reklamacijo stranke odgovoril takoj, najpozneje v 8 dneh od datuma prejema Reklamacije. Če je Stanka zahtevala zamenjavo Izdelka ali odpravo napake ali je predložila zahtevke za znižanje Cene, v katerem navaja znesek, za koliko naj bi se Cena znižala, in se Prodajalec na to zahtevo ni odzval v 8 dneh od prejema, se šteje, da je bila zahteva obravnavana kot upravičena.

  4. V primeru uveljavljanja stvarne napake na Izdelku, mora Stranka v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov Prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Izdelek Stranka na strošek Prodajalca dostavi na naslov: Giant Ljubljana, Samova ulica 14, 1000 Ljubljana. Če bi bila zaradi vrste napake, vrste izdelka ali načina njegove namestitve s strani Stranke to nemogoče ali pretirano oteženo, lahko Prodajalec prosi Stranko, da bi po predhodnem dogovoru omogočila Prodajalcu ogled izdelka na mestu, kjer se izdelek nahaja.

  1. Neskladnost obstaja, čeprav je Prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost.

  2. Narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje Cene ali odstop od prodajne

    pogodbe.

  3. Prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno,da Prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti Izdelka v razumnem

    roku ali brez znatnih nevšečnosti za Stranko.

     5. Ne glede na prejšnjo točko teh splošnih pogojev lahko Stranka odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo Cene, če se neskladnost pojavi v manj     kot 30 dneh od dobave Izdelka.

14. Prodajalec je odgovoren, če se roku v dveh let od datuma izročitve oziroma dostave Izdelka Stranki odkrije stvarna napaka. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v enem letu od izročitve oziroma dostave Izdelka, razen če Prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo Izdelka ali naravo neskladnosti.