Na zalogi
Novo
KOLO GIANT Stance 29 1 M Metallic Black 2024

KOLO GIANT Stance 29 1 M Metallic Black 2024

Koda: 11240091

Dodaj v košarico

Artikel je na zalogi v:

Deli z ostalimi

THIS ALL-NEW 29ER DIALS UP THE FUN WITH SMOOTH SUSPENSION FRONT AND REAR. FROM FLOW TRAILS TO CHUNKY TECHNICAL CHALLENGES, ITS BALANCED GEOMETRY AND CONFIDENT HANDLING CAN HELP ANY RIDER STEP UP THEIR GAME.
GLAVNE ZNAČILNOSTI
Attainable trail performance
Handcrafted with lightweight, stiff and durable ALUXX aluminum, the new Stance 29 is an ideal entry to full-suspension MTB performance.
Smooth suspension
FlexPoint Suspension helps riders tackle challenging terrain and improve their trail riding capabilities. With 125mm of rear wheel travel and 140mm up front, it’s a versatile all-rounder for a variety of terrain.
29er confidence and control
Larger diameter wheels roll over rugged terrain with improved balance and stability. With frame geometry that’s optimized for 29-inch wheels, Stance 29 helps riders maintain momentum, carry speed, and tackle technical trails with greater ease.
POUDARKI
The all-new ALUXX aluminum frame features FlexPoint rear suspension for a smooth, balanced ride that keeps you in control. It delivers 125mm of smooth travel in the rear and 140mm up front. Combine that with the added stability of 29-inch wheels and you get a confident ride to help you crush challenging descents and climb with greater traction and speed.
Velikosti
S, M, L, XL
Barve
Metallic Black
Okvir
ALUXX-grade aluminum, 125mm FlexPoint suspension, 12x148mm thru-axle
Vilice
Crest 34 SL RCL, 140mm, Boost 15x110 QR, custom tuned for Giant
Amortizer
Suntour Raidon R, 190x45
Krmilo
Giant Contact SL TR35, 780x35mm
Grips
Giant Sole-O
Opora krmila
Giant Contact SL 35 S:40mm, M:40mm, L:50mm, XL:50mm
Opora sedeža
Giant Contact Switch AT dropper, remote S: 140mm - 110mm travel / 30.9 x 395mm M: 170mm - 140mm travel / 30.9 x 470mm L: 200mm - 170mm travel / 30.9 x 530mm XL: 200mm - 170mm travel / 30.9 x 530mm
Sedež
Giant Romero
Pedala
N/A
Prestavne ročice
SRAM SX Eagle, 1x12
Prednji menjalnik
N/A
Zadnji menjalnik
SRAM SX Eagle
Zavore
Shimano BR-MT420, hydraulic, Shimano RT-26 rotors [F]180mm, [R]180mm
Zavorne ročice
Shimano BL-MT401
Verižnik
SRAM SX Eagle, 11x50
Veriga
SRAM SX Eagle
Gonilke z verižniki
SRAM SX Eagle PowerSpline, 30t S:165mm, M:170mm, L:170mm, XL:170mm
Bottom Bracket
SRAM PowerSpline, threaded
Obroči
Giant AM 29 alloy, tubeless ready
Pesta
[F] Giant Tracker Performance Boost 15x110, sealed bearing [R] Giant Tracker Giant Sport QR141, loose ball
Napere
Sapim
Plašči
[F] Maxxis Minion DHF 29x2.5 WT, EXO, TR [R] Maxxis Dissector 29x2.4 WT, Dual, EXO, TR, tubeless
Dodatki
tubeless prepared, max tire size 2.4", max chainring size 32t
Teža
Koliko tehta to kolo? To je pogosto vprašanje. A v resnici v kolesarstvu ni standardov za uradne teže koles, zato je veliko zavajajočih podatkov. Do razlik prihaja zaradi velikosti, materialov okvirja, končne obdelave in opreme. Pri vse lažjih kolesih so te razlike kritične. Pri Giantu verjamemo, da je edini pravi podatek o teži tisti, do katerega boste prišli sami pri vašem prodajalcu.
Vse navedene specifikacije se lahko spremenijo brez obvestila.
163-

Vsi artikli v našem podjetju imajo garancijo, ne glede na to ali je garancija priložena ali ne. Garancija velja 1 leto od nakupa in velja za artikle z napako v materialu ali izdelavi. Freestyle d.o.o. bo v primeru prijave garancije stranki odgovoril v roku 8 dni. V primeru napake v materialu ali izdelavi bo Freestyle v garancijskem roku stranki v roku 30 dni (45 dni v skrajnem primeru s tehtnim razlogom) od prijave artikel popravil ali zamenjal z drugim, ki bo enak ali boljši od kupljenega. Freestyle ne garantira, da bo zamenjan artikel enake barve, oblike, teže in/ali designa. V kolikor Freestyle upošteva garancijo in je ne more rešiti z zamenjavo z drugim primernim artiklom, lahko kupcu vrne kupnino. Garancija na okvirje koles je doživljenska, na dele kolesa, na zadnje in sprednje vilice ter gibajoče dele 1 leto oz. 2 leti na električne komponente.

 

REKLAMACIJA IZDELKA – UVELJAVLJANJE STVARNE ALI PRAVNE NAPAKE

  1. Osnova in obseg odgovornosti Prodajalca v primeru, da ima prodani Izdelek stvarno ali pravno napako, sta določena v določbah Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

  2. Za Izdelke v Spletni trgovini, lahko jamči proizvajalec ali distributer. Podrobni pogoji garancije in njeno trajanje so določeni v garancijskem listu, ki ga izda garant in je priložen k posameznemu Izdelku.

  3. Prodajalec je dolžan Kupcu zagotoviti Izdelek brez napak.

  4. Stranka lahko vloži reklamacijo, npr. pisno na naslov: Freestyle d.o.o., Pohorska ulica 7, 2000 Maribor

    V primeru, da se reklamacija nanaša na Izdelek, je običajno priporočljivo, da ga skupaj z reklamacijo dostavite Prodajalcu, da lahko Prodajalec preuči Izdelek. 

  5. Če ima prodani Izdelek stvarno napako, lahko Stranka od Prodajalca v vrstnem redu zahteva, da:

    1. brezplačno vzpostavi skladnosti Izdelka (popravilo Izdelka ali zamenjava),

    2. vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačane

      Cene Izdelka.

    Znižana Cena mora ostati v sorazmerju s Ceno, ki izhaja iz Prodajne pogodbe, v kateri vrednost izdelka z napako ostane v sorazmerju do vrednosti izdelka brez napake. Stranka ne more odstopiti od Prodajne pogodbe, če napaka Izdelka ni bistvena oz. neznatna (pomembna);
    Prodajalec je dolžan Izdelek z napako zamenjati ali odpraviti napako v roku 30 dni brez nepotrebnih nevšečnosti za Stranko.

  6. Stranka lahko namesto odprave (popravila) napake, zahteva zamenjavo Izdelka, če način odprave napake na Izdelku, z namenom, da bi bil Izdelek skladen s Prodajno pogodbo, ni mogoč ali če bi bili v tem primeru stroški odprave napake višji. Pri ocenjevanju višine stroškov odprave napak se upošteva vrednost Izdelka brez napak, vrsta in pomen ugotovljene napake ter neprijetnosti, ki bi jim bila Stranka sicer izpostavljena.

  7. Prodajalec lahko zavrne Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti Izdelka, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.

  8. Stranka lahko zahteva sorazmerno znižanje Cene ali odstopi od Prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

    a. Prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma je zavrnil Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s prejšnjo točko teh splošnih pogojev.

  1. Če prodani Izdelek za katerega je Stranka prejela garancijski list oz. bi ga morala prejeti ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, lahko Stranka od garanta ali pri njegovemu pooblaščenemu serviserju. Garant je običajno proizvajalec izdelka, v primeru uvoženih izdelkov pa za proizvajalca šteje tudi uvoznik in distributer izdelka. Prodajalec izdelka je garant le, če izda garancijski list. Za izdelke kupljene pred 26. 1. 2023 lahko Stranka uveljavlja pravice iz naslova garancije tako pri proizvajalcu kot pri Prodajalcu Izdelka, za katerega je bil izdan garancijski list.

  2. Priporočljivo je, da stranka v opisu reklamacije navede: (1) podatke in okoliščine v zvezi s predmetom reklamacije, zlasti vrsto in datum nastanka napake; (2) zahtevek in način za odpravo napake na Izdelku, da bo skladen s Prodajno pogodbo ali zahtevek za znižanje kupnine; in (3) kontaktne podatke osebe, ki vlaga Reklamacijo - to bo olajšalo in pospešilo obravnavo reklamacije s strani Prodajalca. Navedene zahteve so le priporočila in ne vplivajo na učinkovitost vloženih Reklamacij.

  3. Prodajalec bo na reklamacijo stranke odgovoril takoj, najpozneje v 8 dneh od datuma prejema Reklamacije. Če je Stanka zahtevala zamenjavo Izdelka ali odpravo napake ali je predložila zahtevke za znižanje Cene, v katerem navaja znesek, za koliko naj bi se Cena znižala, in se Prodajalec na to zahtevo ni odzval v 8 dneh od prejema, se šteje, da je bila zahteva obravnavana kot upravičena.

  4. V primeru uveljavljanja stvarne napake na Izdelku, mora Stranka v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov Prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Izdelek Stranka na strošek Prodajalca dostavi na naslov: Giant Ljubljana, Samova ulica 14, 1000 Ljubljana. Če bi bila zaradi vrste napake, vrste izdelka ali načina njegove namestitve s strani Stranke to nemogoče ali pretirano oteženo, lahko Prodajalec prosi Stranko, da bi po predhodnem dogovoru omogočila Prodajalcu ogled izdelka na mestu, kjer se izdelek nahaja.

  1. Neskladnost obstaja, čeprav je Prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost.

  2. Narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje Cene ali odstop od prodajne

    pogodbe.

  3. Prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno,da Prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti Izdelka v razumnem

    roku ali brez znatnih nevšečnosti za Stranko.

     5. Ne glede na prejšnjo točko teh splošnih pogojev lahko Stranka odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo Cene, če se neskladnost pojavi v manj     kot 30 dneh od dobave Izdelka.

14. Prodajalec je odgovoren, če se roku v dveh let od datuma izročitve oziroma dostave Izdelka Stranki odkrije stvarna napaka. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v enem letu od izročitve oziroma dostave Izdelka, razen če Prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo Izdelka ali naravo neskladnosti.