Ni na zalogi
- 19 %
KOLO GIANT LIV Intrigue X Advanced E+ EL 2 400 Wh 25km/h S Soap Suds/Aged Denim 2023

KOLO GIANT LIV Intrigue X Advanced E+ EL 2 400 Wh 25km/h S Soap Suds/Aged Denim 2023

Koda: 11230039

6.799,00

Prihranek: 1.300,00

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 5.499,00

5.499,00

Deli z ostalimi

NEXT-LEVEL PERFORMANCE AND UNFORGETTABLE FUN AWAIT YOU ON THIS PREMIUM E-MTB. THE CUTTING-EDGE INTRIGUE X ADVANCED E+ ELITE IS REMARKABLY LIGHT BUT SUPER POWERFUL. GET READY TO FEEL LIKE A PRO AS YOU SHRED TECHNICAL TERRAIN WITH CONFIDENCE, ACCELERATE UP CLIMBS, AND CORNER AT TOP SPEED.
GLAVNE ZNAČILNOSTI
Lightweight and nimble
This full-suspension E-MTB, with its short chainstay and 140mm (rear)/150mm (front) travel, is engineered to create an ultra-light, efficient and responsive ride. Exceptional shock absorption is an added bonus on rock gardens.
Powerful and smooth
A powerful 85Nm of torque delivered by the lightweight SyncDrive Pro 2 motor is smooth and instant, keeping you efficient and in control at all times. The ultra-slim, 400Wh battery hidden in the down tube minimizes weight and provides a perfect balance of efficiency and range.
Sleek design
From the integrated control unit to the sleek console on the top tube and the internal cable routing, every design element embodies a high-end, modern look. It combines leading-edge E-MTB design with a user-friendly experience.
MotorSyncDrive Pro2 85Nm, powered by Yamaha
TipaloRideControl Ergo 3, RideControl GO integrated in T/T
PrikazovalnikANT+ Wireless display compatible
BaterijaEnergyPak Smart 400EnergyPak Plus range extender compatible
VelikostiXS, S, M, L
BarveSoap Suds/Aged Denim
OkvirAdvanced-grade composite frame, Advanced-grade rear triangle, Advanced forged composite upper rocker, 140mm Maestro suspension systemMX (front 29", rear 27.5")
ViliceFox 36 Float Performance, 150mm travel, 44mm offset, Grip Damper, Boost 110x15QR, e-optimized
AmortizerFox Float DPS Performance, EVOL Large Volume sleeve, 3-position Lever, 185x52.5mm Trunnion mount, custom tuned
KrmiloGiant Contact 35 Trail, 35x 760mm (XS-S), 780mm (M-L)
GripsLiv Tactal Pro-E Single Lock-On Grips
Opora krmilaGiant Contact SL 35
Opora sedežaGiant Contact Switch, dropper, 30,9mm (XS-S: 100/ M:125/ L:150)
SedežLiv Sylvia E+
Pedalan/a
Prestavne ročiceShimano SLX
Prednji menjalnikMRP HD2 co-moulded chain guide
Zadnji menjalnikShimano Deore SLX, 12-speed, Shadow+
ZavoreShimano SLX BR-M7120, 4-piston, hydraulic disc, 203mm
Zavorne ročiceShimano Deore SLX, I-spec EV
VerižnikShimano CS-M6100-12, 10-51T, 12-speed
VerigaKMC e.12 Turbo, EcoProteq, e-bike optimized
Gonilke z verižnikiPraxis Wavetm 36T Cold Forged 4130 premium steel Praxis e-Cadet+ custom forged crankarm set (XS:160, S/M: 165, L:170)
Bottom Bracketn/a
ObročiGiant AM 29" [F]/ 27.5" [R], Tubeless ready, 30mm inner width, e-bike optimized
PestaShimano MT410 Boost, Center-Lock, [F] 110x15 [R] 148x12mm Micro-Spline Drive Body Thru-axle
NapereSapim E-Lite [R] Race [F], e-bike optimized
PlaščiMaxxis Minion DHF 29X2.50" Foldable, TLR, EXO [F]Maxxis Dissector 27.5x2.4" Foldable, TLR, EXO [R]
DodatkiTubeless kit (liquid, valves, levers, manual, tool)
TežaKoliko tehta to kolo? To je pogosto vprašanje. A v resnici v kolesarstvu ni standardov za uradne teže koles, zato je veliko zavajajočih podatkov. Do razlik prihaja zaradi velikosti, materialov okvirja, končne obdelave in opreme. Pri vse lažjih kolesih so te razlike kritične. Pri Giantu verjamemo, da je edini pravi podatek o teži tisti, do katerega boste prišli sami pri vašem prodajalcu.
Vse navedene specifikacije se lahko spremenijo brez obvestila.
150 LIV

Vsi artikli v našem podjetju imajo garancijo, ne glede na to ali je garancija priložena ali ne. Garancija velja 1 leto od nakupa in velja za artikle z napako v materialu ali izdelavi. Freestyle d.o.o. bo v primeru prijave garancije stranki odgovoril v roku 8 dni. V primeru napake v materialu ali izdelavi bo Freestyle v garancijskem roku stranki v roku 30 dni (45 dni v skrajnem primeru s tehtnim razlogom) od prijave artikel popravil ali zamenjal z drugim, ki bo enak ali boljši od kupljenega. Freestyle ne garantira, da bo zamenjan artikel enake barve, oblike, teže in/ali designa. V kolikor Freestyle upošteva garancijo in je ne more rešiti z zamenjavo z drugim primernim artiklom, lahko kupcu vrne kupnino. Garancija na okvirje koles je doživljenska, na dele kolesa, na zadnje in sprednje vilice ter gibajoče dele 1 leto oz. 2 leti na električne komponente.

 

REKLAMACIJA IZDELKA – UVELJAVLJANJE STVARNE ALI PRAVNE NAPAKE

  1. Osnova in obseg odgovornosti Prodajalca v primeru, da ima prodani Izdelek stvarno ali pravno napako, sta določena v določbah Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

  2. Za Izdelke v Spletni trgovini, lahko jamči proizvajalec ali distributer. Podrobni pogoji garancije in njeno trajanje so določeni v garancijskem listu, ki ga izda garant in je priložen k posameznemu Izdelku.

  3. Prodajalec je dolžan Kupcu zagotoviti Izdelek brez napak.

  4. Stranka lahko vloži reklamacijo, npr. pisno na naslov: Freestyle d.o.o., Pohorska ulica 7, 2000 Maribor

    V primeru, da se reklamacija nanaša na Izdelek, je običajno priporočljivo, da ga skupaj z reklamacijo dostavite Prodajalcu, da lahko Prodajalec preuči Izdelek. 

  5. Če ima prodani Izdelek stvarno napako, lahko Stranka od Prodajalca v vrstnem redu zahteva, da:

    1. brezplačno vzpostavi skladnosti Izdelka (popravilo Izdelka ali zamenjava),

    2. vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačane

      Cene Izdelka.

    Znižana Cena mora ostati v sorazmerju s Ceno, ki izhaja iz Prodajne pogodbe, v kateri vrednost izdelka z napako ostane v sorazmerju do vrednosti izdelka brez napake. Stranka ne more odstopiti od Prodajne pogodbe, če napaka Izdelka ni bistvena oz. neznatna (pomembna);
    Prodajalec je dolžan Izdelek z napako zamenjati ali odpraviti napako v roku 30 dni brez nepotrebnih nevšečnosti za Stranko.

  6. Stranka lahko namesto odprave (popravila) napake, zahteva zamenjavo Izdelka, če način odprave napake na Izdelku, z namenom, da bi bil Izdelek skladen s Prodajno pogodbo, ni mogoč ali če bi bili v tem primeru stroški odprave napake višji. Pri ocenjevanju višine stroškov odprave napak se upošteva vrednost Izdelka brez napak, vrsta in pomen ugotovljene napake ter neprijetnosti, ki bi jim bila Stranka sicer izpostavljena.

  7. Prodajalec lahko zavrne Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti Izdelka, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.

  8. Stranka lahko zahteva sorazmerno znižanje Cene ali odstopi od Prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

    a. Prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma je zavrnil Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s prejšnjo točko teh splošnih pogojev.

  1. Če prodani Izdelek za katerega je Stranka prejela garancijski list oz. bi ga morala prejeti ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, lahko Stranka od garanta ali pri njegovemu pooblaščenemu serviserju. Garant je običajno proizvajalec izdelka, v primeru uvoženih izdelkov pa za proizvajalca šteje tudi uvoznik in distributer izdelka. Prodajalec izdelka je garant le, če izda garancijski list. Za izdelke kupljene pred 26. 1. 2023 lahko Stranka uveljavlja pravice iz naslova garancije tako pri proizvajalcu kot pri Prodajalcu Izdelka, za katerega je bil izdan garancijski list.

  2. Priporočljivo je, da stranka v opisu reklamacije navede: (1) podatke in okoliščine v zvezi s predmetom reklamacije, zlasti vrsto in datum nastanka napake; (2) zahtevek in način za odpravo napake na Izdelku, da bo skladen s Prodajno pogodbo ali zahtevek za znižanje kupnine; in (3) kontaktne podatke osebe, ki vlaga Reklamacijo - to bo olajšalo in pospešilo obravnavo reklamacije s strani Prodajalca. Navedene zahteve so le priporočila in ne vplivajo na učinkovitost vloženih Reklamacij.

  3. Prodajalec bo na reklamacijo stranke odgovoril takoj, najpozneje v 8 dneh od datuma prejema Reklamacije. Če je Stanka zahtevala zamenjavo Izdelka ali odpravo napake ali je predložila zahtevke za znižanje Cene, v katerem navaja znesek, za koliko naj bi se Cena znižala, in se Prodajalec na to zahtevo ni odzval v 8 dneh od prejema, se šteje, da je bila zahteva obravnavana kot upravičena.

  4. V primeru uveljavljanja stvarne napake na Izdelku, mora Stranka v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov Prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Izdelek Stranka na strošek Prodajalca dostavi na naslov: Giant Ljubljana, Samova ulica 14, 1000 Ljubljana. Če bi bila zaradi vrste napake, vrste izdelka ali načina njegove namestitve s strani Stranke to nemogoče ali pretirano oteženo, lahko Prodajalec prosi Stranko, da bi po predhodnem dogovoru omogočila Prodajalcu ogled izdelka na mestu, kjer se izdelek nahaja.

  1. Neskladnost obstaja, čeprav je Prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost.

  2. Narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje Cene ali odstop od prodajne

    pogodbe.

  3. Prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno,da Prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti Izdelka v razumnem

    roku ali brez znatnih nevšečnosti za Stranko.

     5. Ne glede na prejšnjo točko teh splošnih pogojev lahko Stranka odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo Cene, če se neskladnost pojavi v manj     kot 30 dneh od dobave Izdelka.

14. Prodajalec je odgovoren, če se roku v dveh let od datuma izročitve oziroma dostave Izdelka Stranki odkrije stvarna napaka. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v enem letu od izročitve oziroma dostave Izdelka, razen če Prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo Izdelka ali naravo neskladnosti.