Ni na zalogi
- 20 %
KOLO GIANT LIV INTRIGUE 1 S 2020 rainbow HP alumnium*

KOLO GIANT LIV INTRIGUE 1 S 2020 rainbow HP alumnium*

Koda: 11201004

3.499,00

Prihranek: 700,00

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 2.799,00

2.799,00

Deli z ostalimi

Poigrajte se z backcountry singletrackom, zasukajte nove linije in se počutite neustrašni na katerem koli terenu z razigrano agilno Intrigue.
Igrivo sledilno kolo, Intrigue, je zdaj na voljo v lahki različici ALUXX, ki vzdržuje kompozicijsko napredno kovaštvo in prinaša 140 mm zadnje Maestro vzmetenje in 150 mm vilice. Intrigue je zasnovan z Liv-jevo oblikovalsko filozofijo 3F in ima edinstveno geometrijo okvirja, prilagojenega posebej ženskam. Intrigue ima eleganten notranji kabelski vod in je združljiv s prednjim menjalnikom. Z izboljšano učinkovitostjo pri pedaliranju in agresivnim položajem za vožnjo po stezi, vključno s podaljšano zgornjo cevjo in skrajšanim steblom, je Intrigue hiter, sposoben in željan, da vas pošlje v igro.
GLAVNE ZNAČILNOSTI
Sled Vrhunske Učinkovitosti
Maestro vzmetenje, lahek okvir ALUXX, brezkompromisni zaključek.
Uravnotežena agilnost
Z vsestransko 140 mm/150 mm platformo in 27,5-palčnimi platišči, združljivimi do 2,6-palčne pnevmatike, je Intrigue sanjsko kolo, tako za plezalno okretnost, kot za nadzor navzdol.
Resnično Narejen za Ženske
Uporaba Livove 3F Design Philosophy v kombinaciji z testiranjem suspenzij, ki so ga izvajale vrhunske športnice, je bila naravnana na popolnost.
ZAKAJ NAM JE VŠEČ
Z možnostjo rušenja tehničnih spustov in vzpenjanja po trdnem, strmem terenu, Intrigue zaživi, ko vozi po razgibanih stezah. To je sanjsko kolo za tiste, ki se radi vozijo po najrazličnejših poteh, se podajajo na epske dogodivščine in potiskajo svoje meje.
Velikosti XS, S, M, L
Barve Rainbow HP Aluminum
Okvir ALUXX SL-Grade Aluminum, 140mm
Vilice Fox 36 Float Performance Elite, 150mm, FIT4 damper, Boost, 15x110, Kabolt, tapered
Amortizer Fox Float DPS Performance
Krmilo Giant Contact TR35, 780x35
Opora krmila Giant Contact SL 35
Opora sedeža Giant Contact Switch dropper, remote lever, 30.9
Sedež Liv Contact (forward)
Pedala N/A
Prestavne ročice SRAM GX Eagle
Prednji menjalnik N/A
Zadnji menjalnik SRAM GX Eagle
Zavore SRAM Guide R, hydraulic disc
Zavorne ročice SRAM Guide R
Verižnik SRAM GX Eagle, 10x50
Veriga SRAM XG-1275 Eagle
Gonilke z verižniki TruVativ Descendent 6k Eagle DUB, 30t
Bottom Bracket SRAM DUB, press fit
Obroči Giant AM 27.5, tubeless ready, sleeve-joint, 30mm inner width
Pesta [F] Giant Tracker Boost 15x110, sealed bearing [R] Giant Tracker Boost 12x148, sealed bearing
Napere Sapim
Plašči [F] Maxxis High Roller II 27.5x2.5 WT, 3C, EXO, TR [R] Maxxis High Roller II 27.5x2.4, 3C, EXO, TR, tubeless
Dodatki Tubeless prepared
Teža Koliko tehta to kolo? To je pogosto vprašanje. A v resnici v kolesarstvu ni standardov za uradne teže koles, zato je veliko zavajajočih podatkov. Do razlik prihaja zaradi velikosti, materialov okvirja, končne obdelave in opreme. Pri vse lažjih kolesih so te razlike kritične. Pri Giantu verjamemo, da je edini pravi podatek o teži tisti, do katerega boste prišli sami pri vašem prodajalcu.
148 liv

Vsi artikli v našem podjetju imajo garancijo, ne glede na to ali je garancija priložena ali ne. Garancija velja 1 leto od nakupa in velja za artikle z napako v materialu ali izdelavi. Freestyle d.o.o. bo v primeru prijave garancije stranki odgovoril v roku 8 dni. V primeru napake v materialu ali izdelavi bo Freestyle v garancijskem roku stranki v roku 30 dni (45 dni v skrajnem primeru s tehtnim razlogom) od prijave artikel popravil ali zamenjal z drugim, ki bo enak ali boljši od kupljenega. Freestyle ne garantira, da bo zamenjan artikel enake barve, oblike, teže in/ali designa. V kolikor Freestyle upošteva garancijo in je ne more rešiti z zamenjavo z drugim primernim artiklom, lahko kupcu vrne kupnino. Garancija na okvirje koles je doživljenska, na dele kolesa, na zadnje in sprednje vilice ter gibajoče dele 1 leto oz. 2 leti na električne komponente.

 

REKLAMACIJA IZDELKA – UVELJAVLJANJE STVARNE ALI PRAVNE NAPAKE

  1. Osnova in obseg odgovornosti Prodajalca v primeru, da ima prodani Izdelek stvarno ali pravno napako, sta določena v določbah Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

  2. Za Izdelke v Spletni trgovini, lahko jamči proizvajalec ali distributer. Podrobni pogoji garancije in njeno trajanje so določeni v garancijskem listu, ki ga izda garant in je priložen k posameznemu Izdelku.

  3. Prodajalec je dolžan Kupcu zagotoviti Izdelek brez napak.

  4. Stranka lahko vloži reklamacijo, npr. pisno na naslov: Freestyle d.o.o., Pohorska ulica 7, 2000 Maribor

    V primeru, da se reklamacija nanaša na Izdelek, je običajno priporočljivo, da ga skupaj z reklamacijo dostavite Prodajalcu, da lahko Prodajalec preuči Izdelek. 

  5. Če ima prodani Izdelek stvarno napako, lahko Stranka od Prodajalca v vrstnem redu zahteva, da:

    1. brezplačno vzpostavi skladnosti Izdelka (popravilo Izdelka ali zamenjava),

    2. vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačane

      Cene Izdelka.

    Znižana Cena mora ostati v sorazmerju s Ceno, ki izhaja iz Prodajne pogodbe, v kateri vrednost izdelka z napako ostane v sorazmerju do vrednosti izdelka brez napake. Stranka ne more odstopiti od Prodajne pogodbe, če napaka Izdelka ni bistvena oz. neznatna (pomembna);
    Prodajalec je dolžan Izdelek z napako zamenjati ali odpraviti napako v roku 30 dni brez nepotrebnih nevšečnosti za Stranko.

  6. Stranka lahko namesto odprave (popravila) napake, zahteva zamenjavo Izdelka, če način odprave napake na Izdelku, z namenom, da bi bil Izdelek skladen s Prodajno pogodbo, ni mogoč ali če bi bili v tem primeru stroški odprave napake višji. Pri ocenjevanju višine stroškov odprave napak se upošteva vrednost Izdelka brez napak, vrsta in pomen ugotovljene napake ter neprijetnosti, ki bi jim bila Stranka sicer izpostavljena.

  7. Prodajalec lahko zavrne Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti Izdelka, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.

  8. Stranka lahko zahteva sorazmerno znižanje Cene ali odstopi od Prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

    a. Prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma je zavrnil Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s prejšnjo točko teh splošnih pogojev.

  1. Če prodani Izdelek za katerega je Stranka prejela garancijski list oz. bi ga morala prejeti ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, lahko Stranka od garanta ali pri njegovemu pooblaščenemu serviserju. Garant je običajno proizvajalec izdelka, v primeru uvoženih izdelkov pa za proizvajalca šteje tudi uvoznik in distributer izdelka. Prodajalec izdelka je garant le, če izda garancijski list. Za izdelke kupljene pred 26. 1. 2023 lahko Stranka uveljavlja pravice iz naslova garancije tako pri proizvajalcu kot pri Prodajalcu Izdelka, za katerega je bil izdan garancijski list.

  2. Priporočljivo je, da stranka v opisu reklamacije navede: (1) podatke in okoliščine v zvezi s predmetom reklamacije, zlasti vrsto in datum nastanka napake; (2) zahtevek in način za odpravo napake na Izdelku, da bo skladen s Prodajno pogodbo ali zahtevek za znižanje kupnine; in (3) kontaktne podatke osebe, ki vlaga Reklamacijo - to bo olajšalo in pospešilo obravnavo reklamacije s strani Prodajalca. Navedene zahteve so le priporočila in ne vplivajo na učinkovitost vloženih Reklamacij.

  3. Prodajalec bo na reklamacijo stranke odgovoril takoj, najpozneje v 8 dneh od datuma prejema Reklamacije. Če je Stanka zahtevala zamenjavo Izdelka ali odpravo napake ali je predložila zahtevke za znižanje Cene, v katerem navaja znesek, za koliko naj bi se Cena znižala, in se Prodajalec na to zahtevo ni odzval v 8 dneh od prejema, se šteje, da je bila zahteva obravnavana kot upravičena.

  4. V primeru uveljavljanja stvarne napake na Izdelku, mora Stranka v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov Prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Izdelek Stranka na strošek Prodajalca dostavi na naslov: Giant Ljubljana, Samova ulica 14, 1000 Ljubljana. Če bi bila zaradi vrste napake, vrste izdelka ali načina njegove namestitve s strani Stranke to nemogoče ali pretirano oteženo, lahko Prodajalec prosi Stranko, da bi po predhodnem dogovoru omogočila Prodajalcu ogled izdelka na mestu, kjer se izdelek nahaja.

  1. Neskladnost obstaja, čeprav je Prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost.

  2. Narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje Cene ali odstop od prodajne

    pogodbe.

  3. Prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno,da Prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti Izdelka v razumnem

    roku ali brez znatnih nevšečnosti za Stranko.

     5. Ne glede na prejšnjo točko teh splošnih pogojev lahko Stranka odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo Cene, če se neskladnost pojavi v manj     kot 30 dneh od dobave Izdelka.

14. Prodajalec je odgovoren, če se roku v dveh let od datuma izročitve oziroma dostave Izdelka Stranki odkrije stvarna napaka. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v enem letu od izročitve oziroma dostave Izdelka, razen če Prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo Izdelka ali naravo neskladnosti.