Na zalogi
Novo
KOLO GIANT Explore E+ 1 DD 625 Wh 25km/h M Misty Forest 2024

KOLO GIANT Explore E+ 1 DD 625 Wh 25km/h M Misty Forest 2024

Koda: 11230046

Dodaj v košarico

Deli z ostalimi

GO BEYOND CITY LIMITS AND FIND NEW ADVENTURES. THE NEW EXPLORE E+ GIVES YOU THE POWER TO RIDE FARTHER WITH A POWERFUL NEW MOTOR AND LONGER RANGE. SMOOTH SUSPENSION AND LARGER TIRES MAKE IT A HIGHLY CAPABLE TREKKER FOR SMOOTH ROADS, GRAVEL OR DIRT.
GLAVNE ZNAČILNOSTI
Smooth ride quality
ALUXX aluminum frameset with a 100mm suspension fork and new SyncDrive motor combine for confident, stable handling and quick acceleration on all types of roads from hills to flats.
Integrated accessories
RideControl Dash allows to check range, battery level and support mode, along with standard cycling data such as speed and distance
Longer Range
EnergyPak battery gives riders the freedom to ride farther.
MotorSyncDrive Sport 2, 75Nm, powered by Yamaha
TipaloGiant RideControl Dash, Smart Assist automatic mode, 5 support levels, USB-C (10W)
PrikazovalnikRideControl Dash, full color lcd screen
BaterijaEnergyPak Smart 625, EnergyPak Plus 250 range extender compatible
ChargerGiant EnergyPak 4A smart charger compact, 60% charge in 2:30h
ConnectivityGiant RideControl App enabled ANT+ wireless display signal with e-bike profile
VelikostiS, M, L, XL
BarveMisty Forest , Cordovan
OkvirALUXX aluminum, Overdrive 1.8" - 1.5" head tube, integrated battery, integrated KSA40 kickstand mount
ViliceSR Suntour XCM34 LO, 100mm travel, Hydraulic Lockout, 15x110mm AH Axle
Amortizern/a
KrmiloGiant Connect Riser 31.8x690mm
GripsGant Connect Ergo Max w/bar-end
Opora krmilaGiant Contact (S/M: 80mm L/XL/XXL 100mm)
Opora sedežaGiant 30.9mm, 2-bolt Micro Adjustable, Forged Aluminium
SedežSelle Royal Vivo Ergo Moderate Unisex
PedalaAluminum Platform
Prestavne ročiceShimano Deore, LinkGlide
Prednji menjalnikn/a
Zadnji menjalnikShimano Deore LinkGlide, 10-speed, Shadow+
ZavoreShimano BR-MT200, hydraulic disc, 180mm
Zavorne ročiceShimano BL-MT201
VerižnikShimano LinkGlide, CS-LG400-10, 11-43T, 10-speed
VerigaShimano LinkGlide, CN-LG500
Gonilke z verižnikiForged Alloy Direct spider/chainguard 46T Steel narrow/wide chainring
Bottom Bracketn/a
ObročieX25, Tubeless Ready, 622x25 Aluminium
PestaGiant eTracker, [F] 110x15 [R] 142x12
NapereStainless steel, e-bike optimized
PlaščiCrosscut Gravel 2, 700x57c, Wire Bead, Tubeless Ready
DodatkiKSA40 direct mount kickstand
SvetilaRecon E HL50 StVZO [F]AXA NYX 6-12V E-bike tail light with brake sensor [R]
KljučavnicaABUS Xplus battery lock
PrtljažnikMIK rack. System bag & basket compatible
Blatniki/ščitnik verigeAlluminum Fenders
TežaKoliko tehta to kolo? To je pogosto vprašanje. A v resnici v kolesarstvu ni standardov za uradne teže koles, zato je veliko zavajajočih podatkov. Do razlik prihaja zaradi velikosti, materialov okvirja, končne obdelave in opreme. Pri vse lažjih kolesih so te razlike kritične. Pri Giantu verjamemo, da je edini pravi podatek o teži tisti, do katerega boste prišli sami pri vašem prodajalcu.
Vse navedene specifikacije se lahko spremenijo brez obvestila.
163-

Vsi artikli v našem podjetju imajo garancijo, ne glede na to ali je garancija priložena ali ne. Garancija velja 1 leto od nakupa in velja za artikle z napako v materialu ali izdelavi. Freestyle d.o.o. bo v primeru prijave garancije stranki odgovoril v roku 8 dni. V primeru napake v materialu ali izdelavi bo Freestyle v garancijskem roku stranki v roku 30 dni (45 dni v skrajnem primeru s tehtnim razlogom) od prijave artikel popravil ali zamenjal z drugim, ki bo enak ali boljši od kupljenega. Freestyle ne garantira, da bo zamenjan artikel enake barve, oblike, teže in/ali designa. V kolikor Freestyle upošteva garancijo in je ne more rešiti z zamenjavo z drugim primernim artiklom, lahko kupcu vrne kupnino. Garancija na okvirje koles je doživljenska, na dele kolesa, na zadnje in sprednje vilice ter gibajoče dele 1 leto oz. 2 leti na električne komponente.

 

REKLAMACIJA IZDELKA – UVELJAVLJANJE STVARNE ALI PRAVNE NAPAKE

  1. Osnova in obseg odgovornosti Prodajalca v primeru, da ima prodani Izdelek stvarno ali pravno napako, sta določena v določbah Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

  2. Za Izdelke v Spletni trgovini, lahko jamči proizvajalec ali distributer. Podrobni pogoji garancije in njeno trajanje so določeni v garancijskem listu, ki ga izda garant in je priložen k posameznemu Izdelku.

  3. Prodajalec je dolžan Kupcu zagotoviti Izdelek brez napak.

  4. Stranka lahko vloži reklamacijo, npr. pisno na naslov: Freestyle d.o.o., Pohorska ulica 7, 2000 Maribor

    V primeru, da se reklamacija nanaša na Izdelek, je običajno priporočljivo, da ga skupaj z reklamacijo dostavite Prodajalcu, da lahko Prodajalec preuči Izdelek. 

  5. Če ima prodani Izdelek stvarno napako, lahko Stranka od Prodajalca v vrstnem redu zahteva, da:

    1. brezplačno vzpostavi skladnosti Izdelka (popravilo Izdelka ali zamenjava),

    2. vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačane

      Cene Izdelka.

    Znižana Cena mora ostati v sorazmerju s Ceno, ki izhaja iz Prodajne pogodbe, v kateri vrednost izdelka z napako ostane v sorazmerju do vrednosti izdelka brez napake. Stranka ne more odstopiti od Prodajne pogodbe, če napaka Izdelka ni bistvena oz. neznatna (pomembna);
    Prodajalec je dolžan Izdelek z napako zamenjati ali odpraviti napako v roku 30 dni brez nepotrebnih nevšečnosti za Stranko.

  6. Stranka lahko namesto odprave (popravila) napake, zahteva zamenjavo Izdelka, če način odprave napake na Izdelku, z namenom, da bi bil Izdelek skladen s Prodajno pogodbo, ni mogoč ali če bi bili v tem primeru stroški odprave napake višji. Pri ocenjevanju višine stroškov odprave napak se upošteva vrednost Izdelka brez napak, vrsta in pomen ugotovljene napake ter neprijetnosti, ki bi jim bila Stranka sicer izpostavljena.

  7. Prodajalec lahko zavrne Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti Izdelka, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.

  8. Stranka lahko zahteva sorazmerno znižanje Cene ali odstopi od Prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

    a. Prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma je zavrnil Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s prejšnjo točko teh splošnih pogojev.

  1. Če prodani Izdelek za katerega je Stranka prejela garancijski list oz. bi ga morala prejeti ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, lahko Stranka od garanta ali pri njegovemu pooblaščenemu serviserju. Garant je običajno proizvajalec izdelka, v primeru uvoženih izdelkov pa za proizvajalca šteje tudi uvoznik in distributer izdelka. Prodajalec izdelka je garant le, če izda garancijski list. Za izdelke kupljene pred 26. 1. 2023 lahko Stranka uveljavlja pravice iz naslova garancije tako pri proizvajalcu kot pri Prodajalcu Izdelka, za katerega je bil izdan garancijski list.

  2. Priporočljivo je, da stranka v opisu reklamacije navede: (1) podatke in okoliščine v zvezi s predmetom reklamacije, zlasti vrsto in datum nastanka napake; (2) zahtevek in način za odpravo napake na Izdelku, da bo skladen s Prodajno pogodbo ali zahtevek za znižanje kupnine; in (3) kontaktne podatke osebe, ki vlaga Reklamacijo - to bo olajšalo in pospešilo obravnavo reklamacije s strani Prodajalca. Navedene zahteve so le priporočila in ne vplivajo na učinkovitost vloženih Reklamacij.

  3. Prodajalec bo na reklamacijo stranke odgovoril takoj, najpozneje v 8 dneh od datuma prejema Reklamacije. Če je Stanka zahtevala zamenjavo Izdelka ali odpravo napake ali je predložila zahtevke za znižanje Cene, v katerem navaja znesek, za koliko naj bi se Cena znižala, in se Prodajalec na to zahtevo ni odzval v 8 dneh od prejema, se šteje, da je bila zahteva obravnavana kot upravičena.

  4. V primeru uveljavljanja stvarne napake na Izdelku, mora Stranka v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov Prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Izdelek Stranka na strošek Prodajalca dostavi na naslov: Giant Ljubljana, Samova ulica 14, 1000 Ljubljana. Če bi bila zaradi vrste napake, vrste izdelka ali načina njegove namestitve s strani Stranke to nemogoče ali pretirano oteženo, lahko Prodajalec prosi Stranko, da bi po predhodnem dogovoru omogočila Prodajalcu ogled izdelka na mestu, kjer se izdelek nahaja.

  1. Neskladnost obstaja, čeprav je Prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost.

  2. Narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje Cene ali odstop od prodajne

    pogodbe.

  3. Prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno,da Prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti Izdelka v razumnem

    roku ali brez znatnih nevšečnosti za Stranko.

     5. Ne glede na prejšnjo točko teh splošnih pogojev lahko Stranka odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo Cene, če se neskladnost pojavi v manj     kot 30 dneh od dobave Izdelka.

14. Prodajalec je odgovoren, če se roku v dveh let od datuma izročitve oziroma dostave Izdelka Stranki odkrije stvarna napaka. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v enem letu od izročitve oziroma dostave Izdelka, razen če Prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo Izdelka ali naravo neskladnosti.