Ni na zalogi
- 30 %
SMUČARSKI ČEVLJI FULL TILT DROP KICK 29.5 EU 45 2021

SMUČARSKI ČEVLJI FULL TILT DROP KICK 29.5 EU 45 2021

Koda: 83121013

349,95

Prihranek: 104,98

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 244,97

244,97

Deli z ostalimi

Full Tilt Shop all Full Tilt
A perennial favorite in the park and pipe, the Full Tilt Dropkick Ski Boots are light, nimble and feature the original narrow to mid width 99 mm shell that Full Tilt (and Raichle before them) are known for. Where else are you going to find a boot this smooth, this light, this customizable and at this price point? Answer: You won't.
Product Details
Fit
Last – 99mm
Easy On/Off – The front of the shell opens a full 90° to slide your foot in and out with ease in all temperatures. Like putting on slippers!
Flex
Flex 6 Tongue
Flex Rating – 90
Infinite Pivot – Unlike traditional designs, the rear cuff never bottoms out. It pivots infinitely forward with your calf for less shell distortion, no shin pain, and more control.
Ribbed Tongue – 100% ribbed tongue enables smoother, more natural linear flex from your shin to your toe. The tongue bends like a flexible straw, never bottoming out while providing smooth rebound. No more shin bang! Optimized for FT's new 45 degree cable positioning for the smoothest flex possible.
Adjustable Flex – The boot's flex is rated on a simple scale of 4-12 (12 = stiffest). Change a boot's flex by simply switching the tongue.
Liner
Performer Wrap Liner – The Performer Liner's laminates are specifically engineered to be Full Tilt's lightest weight liner for increased maneuverability while maintaining its warmth and custom moldable fit right out of the box.
Foam Composition [Foot to Shell] – 4mm Open Cell / 4mm Intuition™ Medium Density / 5mm Intuition™ High Density
Shell Materials & Design
Original Shell – The Full Tilt Original (FTO) offers the same fit and feel as the Raichle boots of years' past, updated to withstand the rigors of today. Precise, snug, and proven, this 99mm lasted shell has become the definitive freestyle boot of the modern era.
Stance
3-Position Forward Lean Adjustment – Tool-less forward angle adjustment thanks to included forward lean wedges.
2 Medial Cuff Alignment Inserts
Removable TPU Spoiler
Buckles
45° Heel Lock – Keep heels where they belong. Placing the middle buckle at an optimal 45 degree angle creates a solid lock for the heel to stay put when pressuring the tips and tails of the skis.
Widetrack Buckles – Durable aluminum levers with a minimalistic lightweight design. This adjustment mechanism is engineered to increase precision and durability while maintaining on-the-fly, single-handed micro adjustments.
Sole
Replaceable Heel Strikes – Replaceable rubber heel improves grip while walking.
Additional Features
Shock Absorber Boot Board – Soft rubber layer in the sole of the shell absorbs vibrations, impact and shock for a smooth ride.
Specs
Warranty:1 Year
Number of Buckles:3
Flex Index:90
Includes Tech Fittings:No
Boot Sole Type:Alpine DIN (ISO 5355)
Ability Level:Intermediate-Advanced More
Ski Boot Flex:Medium
Liner Type:Semi-Custom
Forefoot Width:99 mm
Size 22.5 23.5 24.5 25.5 26.5 27.5 28.5 29.5 30.5 31.5
Indiv. Boot Weight (g) 1850

Vsi artikli v našem podjetju imajo garancijo, ne glede na to ali je garancija priložena ali ne. Garancija velja 1 leto od nakupa in velja za artikle z napako v materialu ali izdelavi. Freestyle d.o.o. bo v primeru prijave garancije stranki odgovoril v roku 8 dni. V primeru napake v materialu ali izdelavi bo Freestyle v garancijskem roku stranki v roku 30 dni (45 dni v skrajnem primeru s tehtnim razlogom) od prijave artikel popravil ali zamenjal z drugim, ki bo enak ali boljši od kupljenega. Freestyle ne garantira, da bo zamenjan artikel enake barve, oblike, teže in/ali designa. V kolikor Freestyle upošteva garancijo in je ne more rešiti z zamenjavo z drugim primernim artiklom, lahko kupcu vrne kupnino. Garancija na okvirje koles je doživljenska, na dele kolesa, na zadnje in sprednje vilice ter gibajoče dele 1 leto oz. 2 leti na električne komponente.

 

REKLAMACIJA IZDELKA – UVELJAVLJANJE STVARNE ALI PRAVNE NAPAKE

  1. Osnova in obseg odgovornosti Prodajalca v primeru, da ima prodani Izdelek stvarno ali pravno napako, sta določena v določbah Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

  2. Za Izdelke v Spletni trgovini, lahko jamči proizvajalec ali distributer. Podrobni pogoji garancije in njeno trajanje so določeni v garancijskem listu, ki ga izda garant in je priložen k posameznemu Izdelku.

  3. Prodajalec je dolžan Kupcu zagotoviti Izdelek brez napak.

  4. Stranka lahko vloži reklamacijo, npr. pisno na naslov: Freestyle d.o.o., Pohorska ulica 7, 2000 Maribor

    V primeru, da se reklamacija nanaša na Izdelek, je običajno priporočljivo, da ga skupaj z reklamacijo dostavite Prodajalcu, da lahko Prodajalec preuči Izdelek. 

  5. Če ima prodani Izdelek stvarno napako, lahko Stranka od Prodajalca v vrstnem redu zahteva, da:

    1. brezplačno vzpostavi skladnosti Izdelka (popravilo Izdelka ali zamenjava),

    2. vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačane

      Cene Izdelka.

    Znižana Cena mora ostati v sorazmerju s Ceno, ki izhaja iz Prodajne pogodbe, v kateri vrednost izdelka z napako ostane v sorazmerju do vrednosti izdelka brez napake. Stranka ne more odstopiti od Prodajne pogodbe, če napaka Izdelka ni bistvena oz. neznatna (pomembna);
    Prodajalec je dolžan Izdelek z napako zamenjati ali odpraviti napako v roku 30 dni brez nepotrebnih nevšečnosti za Stranko.

  6. Stranka lahko namesto odprave (popravila) napake, zahteva zamenjavo Izdelka, če način odprave napake na Izdelku, z namenom, da bi bil Izdelek skladen s Prodajno pogodbo, ni mogoč ali če bi bili v tem primeru stroški odprave napake višji. Pri ocenjevanju višine stroškov odprave napak se upošteva vrednost Izdelka brez napak, vrsta in pomen ugotovljene napake ter neprijetnosti, ki bi jim bila Stranka sicer izpostavljena.

  7. Prodajalec lahko zavrne Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti Izdelka, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.

  8. Stranka lahko zahteva sorazmerno znižanje Cene ali odstopi od Prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

    a. Prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma je zavrnil Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s prejšnjo točko teh splošnih pogojev.

  1. Če prodani Izdelek za katerega je Stranka prejela garancijski list oz. bi ga morala prejeti ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, lahko Stranka od garanta ali pri njegovemu pooblaščenemu serviserju. Garant je običajno proizvajalec izdelka, v primeru uvoženih izdelkov pa za proizvajalca šteje tudi uvoznik in distributer izdelka. Prodajalec izdelka je garant le, če izda garancijski list. Za izdelke kupljene pred 26. 1. 2023 lahko Stranka uveljavlja pravice iz naslova garancije tako pri proizvajalcu kot pri Prodajalcu Izdelka, za katerega je bil izdan garancijski list.

  2. Priporočljivo je, da stranka v opisu reklamacije navede: (1) podatke in okoliščine v zvezi s predmetom reklamacije, zlasti vrsto in datum nastanka napake; (2) zahtevek in način za odpravo napake na Izdelku, da bo skladen s Prodajno pogodbo ali zahtevek za znižanje kupnine; in (3) kontaktne podatke osebe, ki vlaga Reklamacijo - to bo olajšalo in pospešilo obravnavo reklamacije s strani Prodajalca. Navedene zahteve so le priporočila in ne vplivajo na učinkovitost vloženih Reklamacij.

  3. Prodajalec bo na reklamacijo stranke odgovoril takoj, najpozneje v 8 dneh od datuma prejema Reklamacije. Če je Stanka zahtevala zamenjavo Izdelka ali odpravo napake ali je predložila zahtevke za znižanje Cene, v katerem navaja znesek, za koliko naj bi se Cena znižala, in se Prodajalec na to zahtevo ni odzval v 8 dneh od prejema, se šteje, da je bila zahteva obravnavana kot upravičena.

  4. V primeru uveljavljanja stvarne napake na Izdelku, mora Stranka v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov Prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Izdelek Stranka na strošek Prodajalca dostavi na naslov: Giant Ljubljana, Samova ulica 14, 1000 Ljubljana. Če bi bila zaradi vrste napake, vrste izdelka ali načina njegove namestitve s strani Stranke to nemogoče ali pretirano oteženo, lahko Prodajalec prosi Stranko, da bi po predhodnem dogovoru omogočila Prodajalcu ogled izdelka na mestu, kjer se izdelek nahaja.

  1. Neskladnost obstaja, čeprav je Prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost.

  2. Narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje Cene ali odstop od prodajne

    pogodbe.

  3. Prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno,da Prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti Izdelka v razumnem

    roku ali brez znatnih nevšečnosti za Stranko.

     5. Ne glede na prejšnjo točko teh splošnih pogojev lahko Stranka odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo Cene, če se neskladnost pojavi v manj     kot 30 dneh od dobave Izdelka.

14. Prodajalec je odgovoren, če se roku v dveh let od datuma izročitve oziroma dostave Izdelka Stranki odkrije stvarna napaka. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v enem letu od izročitve oziroma dostave Izdelka, razen če Prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo Izdelka ali naravo neskladnosti.